Diana

Sitter och tittar på dokumentären. Kan inte släppa att jag faktiskt åkte genom den tunneln bara ett par timmar innan detta hände. Det var första gången jag var i Frankrike och Paris. Vi hade varit inne och kollat på lägenheten i Paris och såklart varit på alla turistsaker. Vi var ute och åt på en resturang och sedan så åkte vi bara runt lite i Paris. När vi kom ut till landet så gick vi och la oss och när vi vakna upp nästa dag, fick vi veta vad som hänt. Jag var ju bara 6 år när detta hände, så jag förstod inte så mycket.

Imorogn bitti ska jag cykla 2 mil. Ska nog vakna vid halv 8 och sen ut och cykla dirket, så har jag det gjort. Ska träffa Malin vid lunch. Sedan på kvällen så drar jag och Bea battttttttttten till Stockholm! :) hihi

NATTI, gott folk

Kommentarer
Postat av: bea

PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback