ARAMIS

MIN BOFF HAR EN SPRICKA I FOTEN. Stackarn! Min stackars stora boff. :( Han har en stor klump på hela tasen och benet. Men lika glad är han. Han typ galoperar med den på, något han inte får göra. Funderar på att knyta upp hans ben, så att han inte stödjer på det. Han kommer få jätteont om han fortstter så. Ska ta en bild på hans gips, så ni får se. haha.. Västa grejen. I 4 veckor ska han bära gipset. Han kommer att ha så mycket överskottenergi och kommer att vara så gnällig. Han som springer i grustag eller cyklar varje dag. Hur ska detta gå? Tycker så synd om min boff. Ska skämmabort honom riktigt mycket.

Bea har varit här ikväll. Vi har fotat lite, tittat tv osv.

NU ska jag lägga mig och sova. Imorogn blir det till att packa. Har ingen aning om vad som ska med.

Just ja. Shoppade lite idag. Blev ett par byxor och en klänning för endast 24(!!!!!!!) kr/styck. Det kallar jag halva reapriset. Sådant gillar vi. Byxorna älskar jag redan. Köpte även en kappa från h&m. Blev även en klänning från MQ och två nagellack.

Natti

Dagens bästa: - Shirley Clamp - Det är du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback