A list

Favoritväska: Hermés, såklart :)
Skostorlek: 28-39
Hårfärg: Mörkblond?
Ögonfärg: Blåa
Favoritfilm: Oj, det finns så många bra!
Favoritskor: hm, svårt. Beror nog på.
Drömjobb: Statsminister :)
Favoritkaffe: Inget kaffe, tack
Sofi eller Ebba: Vem orkar bry sig om dem?
Favoritstövlar: Äger inga stövlar, just nu.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Olika.
Hur många skor har du:  ca 90 par. :/
Louis Vuitton eller Gucci: Beror på.
Kilklack eller stilett: Jag är inget fan av kilkack, så måste säga stilett.
TV-program: Inte så mycket för tv, men mitt och beas program är inte å leka med. Close to home, tror jag det heter :)
Drömutseende: Svår fråga.
Fulaste plagg i din garderob: haha, måste vara min ljusblå tröja som det står PARIS på. ahha.
Snyggaste plagg i din garderob: hm. Gillar min dior klänning väldigt mycket :)
Favorittidning: Kurren, föfran :)
Länder du varit i: Spanien, tyskland, Frankikre, Danmark, Finland, Norge, Belgien typ.
Länder du vill till: Skulle vilja besöka många av afrikas länder! Kanada!
Favorithändelse i hela ditt liv: hm, svårt att säga
Drömbil: Vill fan ha en stor hummer! :)

Vill ha mest just nu..
Skor: Jag ska nog inte köpa skor på ett tag :)
Klänning: Vet inte
Väska: Skulle vilja ha en ny svart skinnväska. Tåls att tänkas på till france.
Jeans: Ucsh för byxor. Speciellt jeans

Ett eller annat..
Chloé / Celine:
Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Fendi Spy
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: Beror på.
Latte / Cappucino: Inget, tack
Coca Cola / Pepsi: Nej, tack!
Paris / Nicole: Nicole
OC / Beverly Hills 90210: Bevery hills
Puss / Kram: Puss.
Pastasallad / Kycklingsallad: Kycklingsallad
Fläkt / solfjäder: Fläkt
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucci

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Ibland
Snubblat runt i dina klackar? Nope
Varit avundsjuk på någon? Japp
Hatat någon? Nej
Velat rymma och skaffa nytt liv: Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback