Jullov

Då var första terminen på gymnasiet avklarad. Tiden har gått så otroligt fort, känns som om jag började gymnasiet för bara några veckor sedan. Känns i alla fall skönt att ha en termin avklarad och jag är nöjd med mina omdömen. Min klass, So1a, vann en tävling på öppet hus, och priset var tårta, så de bjöd skolan oss på. Det var snällt, även om tårtan inte var god.

Tillbringat kvällen med Maaaii. Vi såg filmen "Regarding Henry" (Fallet Henry) av Mike Nichols. - En film som måste ses! Bradley (William Nunn) är så cool! Den mannen gillar jag! Och Henry (Harrison Ford), helt underbar!  Maaaii och jag moffade självklart godis. By the way.. Maaaii har en kareoke-maskin och den har vi använt så flitigt att vi båda är hesa, men det var det värt! Tack för ikväll, tjejen! Våra kvällar är de bästa! ♥

-

Maaaii & Emma

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback