Tuna park

haha. Amelie kom hem till mig igår kväll. Utan att jag visste att hon skulle komma. I alla fall så gick jag runt i linne och trosor bara och så ringer det på dörren. Jag trodde att det var oscar som skulle komma på besök. Så jag sprang in på mitt rum och väntade. Sen stod pappa och roppade på mig men jag hörde inget, så gå han in i jockes rum och säger: Emma, det är till dig. Jag fattade ingenting. Sen hör jag Amelie.. haha.. Suprise ;) SÅ jag satte på mig min morgonrock och gick och hälsa på henne. Då sstår hon och hennes pappa och väntar på mig utanför. Jag som precis tänkte hoppa in i ducshen. Det sket sig och så åkte jag med dem tilllagersberg för att hämta rebecka och sedan åkte vi till Tuna Park. Väl i tuna park så hittade jag inget speciellt. Amelie skulle köpa lite saker på life. Hon börjar med att ha ner en jättestor burk av något. *KRAS* haha. Allt rinner ut på golvet. en minut senare har Rebecka ner något annat. HAHAH! Det var nog höjdpunkten på hela dagen. Jag klarade mig dock utan att ha sönder något. skönt det.

Hade med mig kameran när vi skulle iväg. JAg glömmer minneskortet i datorn. SMART SPEMM! Jag som skulle visa att jag varit hos tut, ännu en gång när han inte var där. Men det sket sig. En annan gång kanske. :) Blir nog en sväng till tuna park idag med. Kom på att jag behöver inhandla lite underkläder och hårsaker och ansiktskräm och lite sånt. Ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback