Plugg

Geografi (Vädert under oktober/november)
→ Temarapport
→ Läsa medeltidsbok + reflektion om denna
→ Göra en plancsh om hur omgvining, människor och sådnat såg ut på medeltiden + muntlig redovisning om detta
→ Semanarie (Rapport som underlag)
→ Matteprov
→ Psykologiprov
→ Socialkunskap (Faktablad, reflektion om lagen man valt, intervjua ett politisktparti om lagen, skirv reflektion om det) + redovisa faktabladet muntligt
→ Historia examination (Lära sig två asvnitt utan till)

Det är så härlgit att få stryka saker! Bästa känslan i världen. Jag är så jäkla glad just nu. Känns som om jag svävar på moln! Helt jävla underbart! Fryser dock som fan. Har tänt massa ljus i hela rummer och har det så mysigt. Den här kvällen ska jag ta till vara på! Ha en underbar kväll ni med!

Prooouten, vad vore jag utan dig? Tänk att det inte skulle finnas någon Spemm annars. Känns helt sjukt. <3

Kommentarer
Postat av: amelie

kärlek

Postat av: Emma

Som fan!

2007-11-14 @ 19:36:33
URL: http://emmalovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback