Middag

Har precis ätit middag. Sent, jag vet. Kan bli så ibland. Gjorde i alla fall grönsakssoppa! :) Har städat hela mitt rum, upp och ner och från höger och vänster. Så skönt. Skulle dock behöva rensa mina bokhyllor. Det får bli en annan dag. Alla garderober är också städade och kläder har renasts bort. Skor har rensats bort. Väskor har rensas bort. Skönt. Men känner dock att jag fortfarande inte riktigt har plats med allt. Har hunnit med att träna också. Så jäkla skönt idag alltså!!!

Såg att vi hade goda tomater hemma (dvs hårda), mozzarella ost och basilika. Det får det nog bli till Frukost imorgon. Favoriten ju! :)

Blev inget plugg idag. Hoppas att jag är mer taggad för det imorgon. Det ska jag vara. Imorgon ska rapporten skrivas klar och jag ska träna på några fråogr till historia examinationen. Så det så! Pepp, pepp.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback